Skip to main content

Hi point 9mm opcje zapasów karabinka


(Jest to konkurs na przegląd pistoletów do czytnika, kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji do 26 grudnia). Aaron Watson Mam paskudny zwyczaj. Cóż, całkiem sporo, prawda jest taka, ale ta, która odnosi się do broni palnej, wydaje się mieć zastosowanie tutaj w TTAG. Widzisz, lubię pasujące pistolety z karabinami. MampP 15-22 i Smith amp Wesson 22A. Pistolet do dźwigni Henry'ego w .22 Mag, Heritage SAA w tym samym załadunku. Zrobiłem nawet czarny zestaw karabinów .50 karabinu i zostałem zmuszony do stworzenia małego pistoletu z blokadą. Więc prawdopodobnie możesz przewidzieć mój dylemat, kiedy byłem wystarczająco szczęśliwy, aby wybrać Remington R1, seria 80 M1911 kilka lat temu. Bardzo chciałem kupić pistolet Thompsona Tommy'ego na mecz karabinowy, cały czarny styl wojskowy w stylu Commando, ale ceny wyjściowe są z mojego boiska. Albo budżet, którego wysokość przeznaczono na żonę. Pewnego dnia przeglądam LGS na drugim końcu miasta i podbiłem jedną z mocnych, solidnych bestii przez niektórych ludzi z Ohio. Beemiller jest właścicielem marki High Point. o których ledwie słyszałem, z wyjątkiem twórców jakichś prawdopodobnie odrażających pistoletów. Od tamtej pory dowiedziałem się, że wczesne karabinki również wzięły kilka batów od brzydkiego patyka, ale te późniejsze miały pewien urok. Ale ten sklep miał szereg tych karabinów w 9mm. 40 cal, a odpowiedni kaliber do R1. 45 AKP. Stanowiło to pewien dylemat psychologiczny. Niedawno kupiłem Rugera P95 na pokazie pistoletowym za świetną cenę i wciąż miałem ostatnio kupiony mrowienie. Może to nie tyle nawyk jak choroba. Wadliwe działanie na mózg, nie wiem, że zdecydowałem się na .45, mimo że mój nowy pistolet miał kilka świeżych matryc na starą ławkę przeładunkową, a Id w ciągu weekendu wyprodukował kilkaset wkładów 9 mm. Rozpraw się z debatą, rok 1911 czekał dłużej, więc z moją CPL mocno w ręku, przedmiot o smaku .45 podszedł do lady, a potem ze mną drzwi. W ten weekend wybrałem się na małą próbę strzelania, ale nie wiedziałbyś, że deszcz zaczął się bardzo ciężki, kiedy dotarłem do mojego ulubionego miejsca na shopy BLM. Byłem w stanie opróżnić tylko trzy magazyny, które dostałem wraz z zakupem, zanim zostałem gruntownie przemoczony. Wszystkie opróżniły się w najbardziej satysfakcjonujący sposób, więc włożyłem go z powrotem do kabiny mojego pick-me-upa marki Ford, po czym zabrałem do domu, żeby się rozebrać i wyczyścić. Następny weekend był znacznie bardziej ustalony na pogodzie, więc wróciłem z kolegą i jego wnukiem. Przeszedłem także przez amunicję i załadowałem kilka starych rund prowadzących od innego strzelającego przyjaciela, który wiedział, kto je załadował. Duży błąd. Amunicja od przyjaciela przyjaciela powinna zostać zburzona i wykorzystana do podstawowych elementów, ale uznałem, że spust jest znacznie szybszym i skuteczniejszym sposobem rozładowywania podejrzanych rund. Czy nie wiedzielibyście, że ostatnia runda drugiego maga wywołała nieco mniej żarliwy hałas niż poprzednie? Przynajmniej to, co powiedział mi mój przyjaciel, stojący po mojej lewej stronie, później. Wyłączył ostatni mosiądz, więc wyskoczyłem z magazynka i odłożyłem go na bok, żeby wystrzelić jedną z innych wyżej wymienionych broni palnej. Po powrocie do HP 4595, włożyłem do jednego z moich własnych przeładowanych magazynów dobre, twarde kulki o średnicy 230 mm, i zaatakowałem drania, aby przygotować się do ostrzału. Większość moich wcześniejszych celów nie była daleko poza zasięgiem 1911, ale tym razem uznałem, że idę przez zbocze do dalszego wzgórza, 250 jardów lub więcej. Po naciśnięciu spustu zauważyłem nawet dziwny hałas i nie widziałem obłoczku kurzu. Ponadto, moja wizja była chwilowo zasłonięta przez obcy czarny przedmiot, który upadł na ziemię u stóp dzieci, które posłusznie podniosły go i powiedziałem, że upuściłeś to. Okazało się, że czarna czapka z przedniego końca dmuchnęła, gdy rura z płaszczem uderzyła w ostatnią rundę ołowiu, która wciąż była w beczce. Po spoglądaniu w dół w kierunku przedniego wzroku, bez sań, w otworze, wiedziałem, że mamy problem, Houston. Trwało to około tygodnia, by wyrwać się z szoku, a potem zacząłem rozglądać się za zastępowaniem beczek i pokryw itp. Będąc w obozie AR, byłem oszołomiony, jak mało jest tam na beczkach po rynku. Jak żadna, więc wysłałem e-mail do Beemillera, prosząc o cenę. Odpowiedzieli mi, że powinienem do nich zadzwonić. Zrobiłem to i byłem zaskoczony ich odpowiedzią: jest to w ramach gwarancji, po prostu ją złóż. Ale zdmuchnąłem odmieńca, wykonując kiepskie zarządzanie amunicją podczas odpalania tych rund. Jest adres, na który mam go wysłać, a tydzień później moja żona zadzwoniła do mnie i powiedziała, że ​​mam dużą, ciężką paczkę. Tak, co to jest? Pamiętam, że strzelałem z karabinu. Była tak samo zszokowana jak ja, ale kiedy wróciłem do domu, otworzyłem ją i tam była, całkiem nowa. W ten weekend wróciłem na miejsce zbrodni, zapewniłam, że przez to przełożyłem 150 rund, a wszystkie MOJE przeładowania. Biegał jak mistrz, a ja byłem w trybie perma-grin. Pogoda poszła tak, jak ma to miejsce przez ostatnie kilka miesięcy, więc nie zrobiono zbyt wiele zdjęć, ale znalazłem przyjemny weekend, żeby wyrzucić kilka strzelających do innych moich zwykłych miejsc, które są bardziej formalne, ale tylko dotyk. Ważnymi rzeczami są zmierzone pasma zasięgu, rustykalne stoły z ławkami i dach Powyżej jest obraz pasm, z kilkoma 50-stopowymi stacjami do treningu pistoletowego, aż do 480-metrowego gongu bawoła i dalej . Prawdopodobnie wystrzeliłem kolejne sto lub nieco więcej rund od czasu wielkiego włamania z 150-okrągłą wymianą beczki i nigdy nie opuściłem spustu. Smoof. Ale po raz pierwszy spróbowałem dla jakiejkolwiek wymiernej dokładności. Środkowy cel został ozdobiony kilkoma celami, kilkoma dodatkami i wymaganiami wszystkich czarnych, określonymi w wytycznych TTAG. Nie podobało mi się to, ani mój syn, Robert, który mnie szukał, ale tak właśnie jest. Czarne dziury na czarnym celu są trudne dla obserwatora. Miałem też na sobie świeżo zamontowany lustrzany odruch Browninga Buckmarka, ponieważ żelazka po prostu go nie otrzymywały. Zabytki są prawdziwą PITĄ do usunięcia, ale doszedłem do wniosku, że widok w stylu HUD będzie działał trochę lepiej, ponieważ działały dobrze na wszystkim, na co je przykręciłem. Pierwszy 10-rundowy magazynek z celami celującymi wydawał się dość dobrze w królestwie, w którym liczyłem, ale liczyłem na to. Ale to nigdy nie miało być niczym zbliżonym do karabinu snajperskiego, zwłaszcza z pistoletowym ładunkiem kalibru, który robił 50 jardów. przy około 900 fps. Więc załadowałem pięć rund w każdym z trzech magazynów i wycelowałem w każdy z czarnych celów. Oto najlepszy: nie dokładnie to, na co liczyłem, i naprawdę nie mogę powiedzieć, czy jest to trzy kubki, dwa bardzo bliskie, czy co, ale nawet przy moich ograniczonych możliwościach jest to dość okropne. Wypalenie wspomnianego Remington, z jego stosunkowo niewielką, 5-calową lufą, było w stanie oznaczyć cele podobnie. Miałem nadzieję, że będzie to nieco mocniejszy rdzeń niż ten w nieco bardziej przydatnym zakresie niż w roku 1911, ale wstępne testy dokładności nie dowodzą tego. Ale kupiłem go jako zapałkę do zrobienia kompletu i cięższego różowego (jak połowa mojej kolekcji zbiera kurz z niedoborem amunicji .22LR w ciągu ostatnich 2 lat), więc działa całkiem dobrze w tych celach. RATINGI (z pięciu gwiazdek): Styl Z pewnością zrobił krok do przodu w ogólnej estetyce, w porównaniu do wczesnych modeli karabinków, ale mimo to został przynajmniej wprowadzony do przysłowiowego brzydkiego patyka. Dokładność Nie jest to ostro strzelająca, co jest w pewnym sensie brane pod uwagę przy lobbowaniu 230 ziarnistych twardych kul w prostym opakowaniu AKP. Ale, ponieważ dłuższa beczka powinna budować nieco więcej prędkości i obrotów, miałem nadzieję na lepsze. Ergonomia Ogólna równowaga i wyczucie podczas strzelania jest całkiem naturalne, ale może gryźć. Pewnie, że .45 ma trochę uderzenia, ale sprężynowy system tłumienia na końcu tyłka może kompresować się z twoimi bezczelnymi bitami w kontakcie. Oooo. Niezawodność To jest naprawdę mocna strona, przynajmniej w moich kontaktach. Jeśli w komorze jest runda, a bezpieczeństwo jest wyłączone, nastąpi bum. Jeśli w magazynie jest runda, zostanie nakarmiona. W ogóle nie wystąpiły żadne awarie, gdy obecna jest odpowiednia amunicja. Dostosuj to wszystko, co można zamontować na szynie Pic zamontować na tym, jeśli jest to górny lub dolny uchwyt. Dwa poziomy niższego i jeden wyższy. Jeśli chodzi o inne elementy stron trzecich, takie jak beczki, kompensatory lub wyzwalacze, nie ma nikogo, co mógłbym znaleźć. Ogólnie Pełna gwiazda została osiągnięta dzięki bezproblemowym i szybkim naprawom. To, że idzie za każdym razem, było ogromnym plusem. Przy tym punkcie cenowym i ogólnej solidności jest to dobra broń palna. Moja żona wysadziła mojego Waltera P22. Domyślam się, że była to zła runda, ale resztę pudełka wysłałem do Remingtona i nie mogli znaleźć w tym nic złego. Walther nie był już objęty gwarancją i nie tylko naprawił ją bezpłatnie, ale także ulepszył ślizg, ponieważ były one nieaktualne na zwykłej. Ze swojej strony Remington zwrócił mi koszt wysłania do nich amunicji, a koszt wysłania pistoletu do Walthera, i za wszystkie moje kłopoty, wysłał mi około 800 rund .22LRgt Wydaje mi się, że jest to jedyna branża z jakimkolwiek wyczuciem obsługa klienta to przemysł broni palnej. Być może dlatego, że wszyscy ich klienci mają broń i nie chcą nikogo wkurzyć, ale sądzę, że ma to więcej wspólnego z tym, jak szeptana jest podróż w społeczności strzeleckiej, a także z wartością lojalności wobec marki. Niemniej jednak, dobrze na Hi-Point za zastąpienie go dla ciebie. Następnym razem, zwróć większą uwagę po przeładowaniu I strzelaniu. Zgadzam się z Tobą w odniesieniu do branży i obsługi klienta, które nie znajdziesz nigdzie indziej. I8217ve miał podobne kontakty z Smithsem, Wessonem i Danielem. Za każdym razem kwestia ta była spowodowana przez mnie i moje amatorskie rusztowanie, które od tamtej pory pozostawiłem profesjonalistom, ale oni nie dbali o mnie i dbali o mnie. Kupiłem berskę bp9cc z drugiej ręki, która została dostarczona z bezpieczeństwem spustu, które zostały dla mnie za darmo ustalone. Nawet wiedząc, że to był zakup z drugiej ręki. Tak, świetna firma8230 też mam ten .45 kaliber carbine8230 8220Taurus8221, też ma znakomitą, naprawczą polisę, a także Odnajdując to, kiedy odsyłasz, mój Millenium, PT-745. 45 kaliber z 6 strzałami, do naprawy8230 13 dni, od czasu, kiedy go wysłałem, został mi dostarczony, Naprawiony i dostarczony w 822017 dniach 82218230 I, Taurus, Gwarancje ich Pistolety, na życie8230 Sprzedaż broni, Gwarancja, idzie z Gun8230Who Else, czy to8282 No One8230. Już nie, 8220Saturday Night 8221, SPECIAL. Po zakupie 8220Bretretta Factory8221, w Brazylii, teraz robią, Każda część za ich Guns8230 Enabiling, to Incredible 8220Life Time8221, Warranty8230 Ron Cravens mówi: JWM mówi 8220 Poważnie, dmuchnąłeś lufą przez swoją własną błazenadę i nadal dobrze radzili sobie z obrażeniami. Zastanawiam się, czy jest tam jakaś inna firma, która by się poprawiła na twoim boo-boo Właściwie to zrobiłem dokładnie to samo z nowym Taurusem 247.45 kilka lat temu, korzystając z przeładowań z programów strzelniczych. Nigdy więcej. Jedyną różnicą było to, że lufa Taurusa wybrzuszała się i zablokowała akcję na stałe, o ile mogłem powiedzieć. Wysłałem go z powrotem do Taurusa z wyjaśnieniem, że strzelałem szybkim ogniem i usłyszałem donośny raport, ale nie zdołałem powstrzymać kolejnej rundy. Nigdy więcej. Taurus odesłał broń z nową beczką w ciągu kilku tygodni, bez żadnych opłat, a pistolet działa jak nowy. I8217m jest stałym klientem Taurus. Ruger stał przy mnie przez kilka idiotycznych shenaniganów. Posiadam dwa karabiny hi-point, 4595 i 995, z tego powodu, że mam pistolety8245 i 9 mm. 387 to MSRP, który jest znacznie powyżej tego, za co zapłaciłem. Ray Ficara mówi: Pomysł na wspólną komorę pomiędzy twoim pistoletem i karabinkiem jest tradycją Old West i nadal dobrym pomysłem na HD. BTW, pakistański handlarz, udaremnił kradzież z 2008 roku, używając karabinu 9-punktowego Hi-Point. Nie mógł uzyskać zezwolenia na broń od Bloomberg8217s NYPD, więc kupił karabin. Niedoszły złodziej niemal się podszczypał i czekał na gliniarzy podczas muzułmańskiego wykładu przeciwko zbrodni. Przez tydzień był nawet na wszystkich lokalnych stacjach informacyjnych i zrobił z Bohatera Dnia Camota 17 dnia Wiadomości NRA. 8220Reliability To jest rzeczywiście mocna strona, przynajmniej w moich kontaktach. Jeśli w komorze jest runda, a bezpieczeństwo jest wyłączone, to zacznie buchnąć. 8221 A jeśli jest w komorze, a jedna jest w połowie w beczce, to pójdzie 8216Ka-Boom8217 Cieszę się, że słyszę ciebie i wszystkich w innym przypadku udało się to z nienaruszonymi wszystkimi częściami ciała. Z przyjemnością słyszymy, że Hi-Point tworzy kopie zapasowe swoich produktów. I8217 nigdy nie uważałem się za fana Hi-Point, ale po usłyszeniu tego, mogę odebrać używany 8216cheep8217 jako pistolet do ubijania. O tak, wszystko, co znalazłem, było kamieniem w mojej pończosze. I był zrobiony z krzemu, a nie z węgla. Zastanawiam się, czy to jest podpowiedź8230 Inny Robert mówi: Kupiłem 995 TS jako pierwszą broń, czekając na decyzję o pistolecie. Kosztuje dodatkowo 250 plus opłatę FFL. Przy najtańszej amunicji 9 mm nie mam problemu z 48243 grupami na 50 jardach z celownikami żelaznymi, chociaż trochę czasu zajęło mi osiągnięcie tego w zasięgu wzroku. Rozumiem, że 9 mm jest płaskie do 70 jardów. Muszę jeszcze zrobić czyszczenie na wynos, ale oczyścić beczkę i komorę po użyciu, więc mam nadzieję, że wnętrzności nie są tak złe. Z pewnością nie ma mojej serii SKS8217, ale podobnie jak SKS ma bardzo mały odrzut i wystrzeli najtańsze stalowe śmieci. Nie ma mowy, żebym był w stanie uzyskać cokolwiek zbliżonego do dokładności Hi Point8217 z znacznie droższym pistoletem 9 mm na więcej niż 15 jardów. Więc pomyśl, że zachowam je wszystkie, chciałem taniego karabinu HD, żebym mógł podzielić się tanią amunicją z moim bocznym ramieniem. Czy niektóre badania w sieci i w górę pojawiły się w tym Hi-Point 4595S. Gun show hit town. Jedno stoisko miało 18230 i tylko 1. Kupiłem. Kupiłem także 4x podświetlany lunetę, klip o wysokiej pojemności i combo lightlaser na pokazie broni. Poszedłem do witryny Hi Point i zamówiłem kilka akcesoriów, takich jak podwójny zacisk klipsów, przedni składany uchwyt i kompensator wylotowy (Weaver porusza się po szynach, aby zamontować rzeczy.) Zabrał ją na dystans i przejechał przez nią 100 rund. Ciasno wyregulowano. Przebiegł kolejne 100. Od tego czasu przełożyłem kilka tysięcy rund. Zadowoleni z dotychczasowych problemów. It8217 jest wystarczająco dokładny dla HD. Jeśli wydajesz 1000 lub więcej na AK lub AR na HD, to jest to dla mnie głupie, gdy 8220plan-jane8221 Hi Point za około 300 zrobi to, co ktokolwiek z nich robi w tym zakresie (dodałem tyle, ile koszt pistoletu w akcesoriach, ale kiedy wydajesz 300 vs.1000 za broń, to boli o wiele mniej.) Jeśli planujesz strzelać do wrogów na 500 jardach8230 to nie jest broń. Doskonały pistolet do HD w cenie wywoławczej. Po prostu moja opinia8230 Ron Cravens mówi: 4595 z czerwoną kropką, laserem i dwoma dodatkowymi magazynami w magazynie to moje przejście do obrony domu i czuję się bardzo pewny w tej broni w tym celu. Do tej pory setki rund bez problemów z wykorzystaniem szerokiej gamy amunicji. Mam tendencję do używania amunicji z kulkami okrągłymi, ponieważ uważam, że powstrzyma to zagrożenie na 20-30 jardów. Chętnie sięgnęłbym po AR na dłuższe strzały. Paul Wrightsman mówi: Rozmawiałem z kobietą z CS w Hi Point kilka dni temu i wspomniałem o 9 rundzie na karabinku i pistolecie JHP 45. Powiedziała, że ​​firma pracuje nad magazynami o większej pojemności. do 17 rund i wpadł w kłopoty. Wskazano również, że korzystanie z magazynów pro hi hi może unieważnić ich hojny Warrenty. Tom Deeb, były właściciel Hi Point (sprzedany w styczniu do Strassell8217s Machine, Inc.) nadal pracuje z Hi Point jako konsultant. Jestem przekonany, że kiedy będą dysponować niezawodnym czasopismem o dużej pojemności, zostaną udostępnione kupującym. 20 okrągłych 9 mm mag. Podobnie jak karabinek, ma utylitarny urok Lunar Excursion Module. Żuć kawałek chleba z papierowej tarczy z 101 rundami, odsuwając procę. Zjada wszystko, 147gr czuje się tylko odrobinę zgrabniej niż 115gr. Hipsterzy skarżą się, że płyta odrzutu ściąga ich zarost na twarz. Dokładna, rozsądna cena, znakomita amerykańska usługa, a nie poszukiwacz. Brzmi jak Ford Model T. Jim Henley mówi: Byłem rozczarowany dokładnością mojego Hi-Point .45 ACP Carbine, było tak źle, że próba trafienia w cel na 100 jardów była daremna. I to było z pewnym zakresem. Przez większość czasu nie byłem nawet na zapleczu. Więc uderzyłem lufą. Okazuje się, że jest bliżej do .4528243 niż .4518243, więc standardowe pociski 45 AKP nie wypełniają rowków. To również odpowiedziało na pytanie, dlaczego około 230 pocisków z ziarnem było o wiele szybszych niż pozostałe pociski z ziarnem 230 przy użyciu tego samego obciążenia. Zacząłem ładować pociski .4528243 i poprawiono ogromnie dokładność. Pierwszy strzał jest czasami martwy, ale gdy beczka się nagrzewa, punkt uderzenia zaczyna dryfować w dół i w lewo w linii prostej. It8217 jest na tyle dokładny, aby być karabinem jelenie o długości 100 jardów8230, o ile upewnisz się, że trafisz go na pierwszych trzech strzałach8230LOL. Ale moje nie jest dla polowania na jelenie, to jest karabinek do obrony domowej, a dokładność jest więcej niż wystarczająca. To sprawia, że ​​jest to jedna z najcichszych broni do obrony domowej, którą możesz nazwać. Znacznie ciszej niż jakikolwiek pistolet, strzelba lub .223. I8217m jest szalenie ciekawy, czy twoje ustalenia dotyczące lufy i dokładności są prawdziwe dla kogokolwiek innego. I8217m rozważa zakup hi-point w 45, ale brak dokładności jest prawdziwym downerem. Hej Jim, dzięki za informację. Czy byłbyś skłonny powiadomić Hi-Point CS o tym, co odkryłeś? Jak Ian, jestem również bardzo ciekawy z tego samego powodu. Dziękuję Ci. Jestem FFL. Podczas sprzedaży Colts, Smiths, Ruger. Taurus, Springfields, Bersa, Beretta i wiele innych, Hi Point to najbardziej spójny sprzedawca w sklepie. Dla większości it8217 jest to punkt cenowy, ale dla wszystkich it8217s to gwarancja i dobra zabawa. Wiele powraca do innych punktów HiPunktów. Wprawdzie pistolety są tak brzydkie i ciężkie jak kowadło, ale są dobrze przyjmowane i nie zasługują na doggins. Wielu, którzy je psują, nigdy ich nie wyrzucili. Mój lokalny warsztat rewolwerowy sprzedaje te karabiny i powiedział mi, że jeden z jego klientów używał go jako pistoletu traktorowego. Był krzakiem, który spadł i został porąbany przez świńską świnię. Wysłał go do Hi-point i dali mu jeszcze jeden. Kupiłem Hi-Point 995 około rok temu. Około 6 miesięcy temu - zacząłem mieć problemy z FTE, FTF. Nazywany pan Brown, wysłał go - wrócił w ciągu 21 dni - bez żadnych opłat - jest fantastyczny - idzie za każdym razem Boom - i zawsze był znakomity pod względem dokładności. Nie kupiłem go za jego wygląd - chciałem, aby karabinek o wadze 9 metrów, który działał tylko jeden minus, był magazynem z 10 rundami - a nie Glock, ale hej - nie był też wielki. Rob Torrance mówi: Mam 4595TS, podoba mi się, dodałem do niego uchwyt do przodu i podświetlony celownik 3-921524. Widziałem go na 50 jardach z 230gr FMJ. Mam Moa wielkości pół dolara. Na 100 jardów nie jest źle, o papierowym talerzu wypełnionym dziurami. Używam tego do mojego karabinu jelenia w moim regionie, który ma maksymalny zasięg 60 jardów. It8217s zły tyłek. Upuściłem dużą łanię w ostatnią niedzielę na 50 jardów. Jedno uderzenie w żołądka upuściło ją tam, gdzie stała. Świetna karabinka w przystępnej cenie. Uwielbia 230gr FMJ i puste punkty. I8217m jest pod wrażeniem i zachowa to dla zabawy. Właściciel firmy Beemiller twierdzi, że wersja .45 jest mniej dokładna niż 9 lub 40. 380 tylko w tym roku nie ma wystarczająco dużo bocznego strzelania w celu ustalenia, ale zakładam, że byłaby bardziej dokładna niż .45 dobrze, ale lepszy z peletonu jest najprawdopodobniej 9mm, ponieważ jest to znana karuzela. Niestety, Beemiller sprzedaje tę firmę, pozwala mieć nadzieję, że nowy właściciel firmy utrzyma takie same standardy obsługi klienta, jakie ustaliła firma Hi-Point. Mam 995 i jest to kierowca na 100 jardów. Aw, to jest strach. Nie widzę, jak ich obsługa klienta może się poprawić, więc let8217 ma nadzieję, że pozostanie niezmieniona. Wciąż nie udało mi się zdobyć pistoletu z dźwignią centralną, o którym mowa w moim artykule, więc wersja 9mm tego czcigodnego karabinu może wracać ze mną w przyszłym miesiącu. Muszę zachować zgodność żywy Pozostaw odpowiedź Anuluj odpowiedźSGAmmo Kup Ammo Online Dziękujemy za subskrypcję newslettera SGAmmo. Jeśli masz problemy z wyświetleniem tego e-maila, możesz zobaczyć biuletyn pod tym linkiem. Ammo Specials and New Arrivals Właśnie dostaliśmy nowe interesujące opcje amunicji w atrakcyjnych cenach, w tym CCI Brass Blazer 45 Auto amunicja po nowej niższej cenie, rządowa umowa 40 calowa amunicja treningowa po specjalnej obniżonej cenie, Sellier Bellot 12 Gauge Buckshot w nowej cenie niższa cena, a także inne rodzaje amunicji po atrakcyjnych cenach. Poniższa lista zawiera także inne wspaniałe produkty amunicyjne w atrakcyjnych cenach, które moim zdaniem były po prostu dobre. W tej chwili jest to rynek kupujących amunicję, więc skorzystaj z naszych wspaniałych ofert na amunicję wymienioną poniżej. Oczekujemy także wielu świetnych okazji, które jeszcze nadejdą, więc zostań subskrybentem przyszłych newsletterów SGAmmo. Jeśli masz trochę wolnego czasu, poświęć kilka minut i przejrzyj katalog online na SGAmmo. - Sam Gabbert - SGAmmo Właściciel 259.80 25,00 Wysyłka Specjalna cena zakupu 144,95 15,00 Wysyłka Specjalna cena zakupu Normalnie 179500 109,50 12,00 Wysyłka Specjalna cena zakupu Ta amunicja zwykle wynosi 180200 84,90 16.00 Przesyłka Specjalny zakup, udało nam się dostarczyć przesyłkę tej amunicji na wyjątkowo świetna cena i przekazujemy oszczędności. Ta amunicja będzie normalnie wynosić od 30 do 40 więcej za przypadek, zdobądź ją, gdy będzie sprzedawać tanio. 219,80 22.00 Wysyłka To jest najlepsza cena, jaką widzieliśmy na mosiężnym pudełku 40 SampW ammo w ciągu ostatnich 5 lat. Kupuj, gdy jest w magazynie i sprzedaj tanio, kupiliśmy cały dostawca, który był dostępny i sprzedaliśmy ponad połowę w ciągu kilku ostatnich dni.12 wyniki dla hi point 995 eBay określa tę cenę za pomocą modelu maszynowego uczonego produktów ceny sprzedaży w ciągu ostatnich 90 dni. eBay ustala cenę zyskującą zysk za pośrednictwem modelu uczenia maszynowego ceny sprzedaży produktów w ciągu ostatnich 90 dni. Nowy odnosi się do zupełnie nowego, nieużywanego, nieotwartego, nieuszkodzonego przedmiotu, a Używany odnosi się do przedmiotu, który był wcześniej używany. Najwyżej oceniane Plus Sprzedawcy z najwyższymi ocenami nabywców Zwroty, zwrot pieniędzy Wysyłki w jeden dzień roboczy ze śledzeniem Dowiedz się więcejNajwyżej oceniane Sprzedawcy z najwyższymi ocenami nabywców Zwroty, zwrot pieniędzy Wysyłki w dzień roboczy ze śledzeniem Dowiedz się więcejNie znajdujesz tego, czego szukasz Śledź punkt hi 995 aby otrzymywać powiadomienia e-mail i aktualizacje w kanale serwisu eBay.

Comments

Popular posts from this blog

Forex systems ru

FOREX CLUB 20.02.2017 Nickromanov:,,,,, 07.02.2017 Sheva:,. ,. ,,,. . ,. 4, -,,,,, quotquot,,,,. 250,. ,. ,. ,. . : -,,. Ripper na rynku Forex. . email160protected c,, 0 100.. . Ucz się Forex Trading z pełną Forex Trading School, zarabiaj na rynku forex z darmowymi codziennymi sygnałami Forex, zacznij handlować rynkiem Forex z Market Sharks Sive Morten pracuje dla Europejskiego Banku od kwietnia 2000 roku. Obecnie jest nadzorcą działu inwestycji ryzyka w jego banku. Jego wiedza i doświadczenie na rynku forex są naprawdę ogromne. W tej sekcji zapewnia wysokiej jakości bezpłatną edukację forex od A do Z. Co najważniejsze, poprzez tę sekcję masz szansę zadać Sive Mortenowi jakiekolwiek pytanie na temat rynku forex lub bankowości, a otrzymasz odpowiedź za DARMO bez żadnych zobowiązań Lekcje autorstwa Sive Morten. Ilustracje Sergeya Kozlyakevicha. 942 Wątków 1 528 postów Te codzienne sygnały prasowe są tym, co uczyniło FPA sławnym, po prostu dlatego, że są bardzo proste i mogą być bardzo op

Online broker options trading

Najlepsze opcje Brokerów Handlowych 2017 Oprócz aktywnych handlowców, prawdopodobnie żaden klient nie jest bardziej wartościowy dla brokera online niż trader opcji. Transakcje opcyjne oferują znacznie wyższe marże zysku dla brokerów niż transakcje giełdowe, aw rezultacie konkurencja jest silna w przyciąganiu tych klientów. Tego rodzaju atmosfera rynkowa jest świetna dla inwestorów, ponieważ przy zdrowej konkurencji pojawiają się innowacje i konkurencyjne ceny. Nasz zwycięzca ponownie w tym roku, OptionHouse (przejęty przez ETRADE w 2018 r.), Rozumie, jak odnieść sukces w tej niszy. OptionsHouse oferuje nie tylko bardzo konkurencyjne oferty opcji, ale także fantastyczną platformę. Transakcje opcji są płaskie 4,95 .50 za kontrakt. Tylko Interactive Brokers oferuje lepszą ogólną wycenę dla transakcji opcyjnych. Platforma oparta na platformie internetowej OptionsHouses oferuje wszystkie narzędzia, jakich może chcieć sprzedawca opcji, i wyświetla je we wspaniałej formie. Dbałość o szczegóły

Opcje fx wanilia

Zoptymalizuj swój handel walutowy Opcje walutowe pozwalają na bardziej elastyczne podejście do handlu walutami. Pozwalają ci ustawić się w każdej sytuacji rynkowej, niezależnie od tego, czy postrzegasz rynek jako przesuwający się w górę, w dół, czy nawet na boki. Handel opcjami pozwala na większą ekspozycję poprzez dźwignię, a jednocześnie ogranicza maksymalną stratę, a także pozwala bardziej subtelnie zabezpieczać się przed ryzykiem. Handel walutami Forex z SaxoTraderGo Saxo jest pionierem w wprowadzaniu opcji walutowych do obrotu online. Umieszczając tę ​​zdolność na naszej platformie handlu klasą aktywów, otworzymy nowe możliwości handlu, inwestowania i odniesienia sukcesu. Spready już od 0,5 za EUR USD W Saxo dźwignia może wzrosnąć do 100: 1 (1) ndash w zależności od pary walutowej. Zawsze oferujemy konkurencyjną dźwignię, biorąc pod uwagę płynność rynku. Oznacza to, że wymagania dotyczące depozytu zabezpieczającego są specyficzne dla każdej pozycji, co pozwala na bardziej szczegół